زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

دستبند دوست داستنی ترین زیور آلات بانوان

دستبند

دستبند دوست داستنی ترین زیور آلات بانوان است، که به یاور ساعت در دست چپ به کار گیری می شود، توجه نمائید که رنگ ساعت و دستبندتان باهم هم خوانی داشته باشد، یکی به رنگ طلایی و دیگری به رنگ نقره ای به هیچ عنوان جذابیت ندارد .

در حالتی که از دستبند پهن به کارگیری می کنید، دیگر با ساعت همراهش نکنید و لباستان آستین دار هم نباشد که تماما به دیده بیاید .

تنها عیب دستبند این می‌باشد که ممکن می باشد قفل آن باز شود و حسرت به دل صاحبش بگذارد، مطلقا از قفل های محکم و والا برای دستبندتان به کارگیری فرمایید تا یک وقت خدای نکرده گم نشود .

دستبند نقره

یکی از زیباترین وسیله هاییست که می تواند جذابیت شما را دو چندان کند، در صورتی‌که موهایتان داد میزد و بلند است، از گوشواره های والا استفاده کنید، اگر گوشواره تان خیلی بزرگ و دیدنی است، خوبتر میباشد دیگر گردنبند نیندازید و تمام فعالیت را به گوش هایتان بسپارید .

یک
توصیه خاص
ست دستبند و انگشتر، از آن ست هایی است که فراوان زیباست، دقت نمائید که برای ست کردن دستبند و انگشتر می توانید از یک رنگ، یک جنس، یک شکل، و یا یک سنگ خاص به کار گیری کنید . معمولا ست انگشتر و دستبند را در دست راست می اندازند و یا در صورتیکه دوست دارید در دست چپ بیندازید مواظب باشید با ساعت و رینگ ی ازدواج، تداخل نداشته باشد .

نکات
مهم:
نکته ی مهمی که در استعمال از زیور آلات وجود دارااست این می باشد که هر گز نباید از یک‌سری زیور باهم به کارگیری کرد، برای مثال استفاده از دو یا سه گردن آویز ممنوع است، و این زمینه را می رساند که شما هر چه داشته اید در بر کرده اید و می خواهید زیور آلاتتان را به دیگر افراد نشان دهید .
و یا این که اگر در یکی از دستانتان ست انگشتر و دستبند وجود دارد، دیگر النگو نیندازید و انگشتر دیگری دست نکنید .
به لباستان هم دقت کنید، برخی جامه ها رویشان عمل انجام گردیده و زرق و برق دارند، در این مواقع می بایست از زیور آلات بی آلایش تر به کار گیری فرمائید و یا این که درصورتی که لباستان در نصیب گریبان بسته است و روی ان عمل شده، دیگر اصلا گردنبند نیندازید . اعتنا فرمائید که زیور الات پرکار با خرقه معمولی بهتر هم پا می شود .


برچسب: دستبند نقره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۹:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

جدید ترین مدل های گوشواره سال 2018

گوشواره نقره یکی از زیورآلاتی هست که دارنده تنوع زیادی است و در گونه های فرآورده ها و فلزات در بازار جانور می باشد . یک عدد از دغدغه های خانوم های اهل ایران انتخاب گوشواره های به روز و شیک می باشد در همین راستا عملکرد داریم تا گونه های نو گوشواره سال 2018 را معرفی نماییم .

گوشواره
جواهری:
گوشواره های جواهری یک عدد از دوستداشتنی ترین گوشواره های سال 2018 بوده اند که درفلزات مختلف مو جود می باشد .
به طور نمونه این گوشواره ها از فلز های پالادیوم و روکش رادیوم می باشد و شرکت های گوناگون از پاراگراف کلیو و ژوپینگ اقدام به ایجاد گوشواره های جواهری کرده اند در قسمت ذیل به معرفی چندین مثال از گوشواره های جواهری سال 2018 می پردازیم :
گوشواره
جواهری جور 2018 گوشواره
جواهری دسته 2018 این گوشواره های مارک کلیو می باشند و از مال فلز پالادیوم تقویت شده هستند . این گوشواره های تولید کشور فرانسه می باشند و نگین های به عمل رفته در آن ها از نوع سواروسکی می باشند که به نگین های سه بعدی معروفند و یک نوع سنگ جواهری هستند .

برای دیدن نمونه های دیگر برند کلیو می توانید به بخش گوشواره های کلیو مراجعه فرمائید .

گوشواره های جواهری مدل دیگر مارک ژوپینگ می‌باشند و دارای روکش رادیوم با نگین های سواروسکی هستند . مثال گوشواره های جواهری ژوپینگ را در قسمت ذیل مشاهده می نمائید .

 

گوشواره
جواهری سال 2018 گوشواره
جواهری سال 2018 برای دیدن نمونه های دیگر گوشواره ژوپینگ می توانید به بخش گوشواره های ژوپینگ فروشگاه لاکچری گلامور مراجعه نمایید .

گوشواره
های بدل:
گوشواره های بدل در انواع فلزات متفاوت وجود دارا‌هستند این فلزات مشتمل بر برنج، استیل، آلیاژ مس و … می تواند باشد . این گوشواره ها ساخت کمپانی های مختلفی نظیر ژوپینگ، jh و … می‌باشند که علاوه بر ارزش مناسب کیفیت بالایی را هم دارا هستند .
در قسمت زیر به معرفی چندین مثال از این گوشواره ها که ساخت سال 2018 میباشند می پردازیم:
مدل
گوشواره سال 2018 جور
گوشواره سال 2018 این گوشواره ها به صورت لاله موبایل می‌باشند و از کالا آلیاژ مس می باشند . این گوشواره های شیک برند ژوپینگ می‌باشند و بخشی از زیورآلات بادوام محسوب می شوند که می توانند سال ها شما را از خرید گوشواره جدید بی نیاز نمایند . این گوشواره ها علاوه بر نازکی دارای طرح منحصر به فرد به شخصی هم می باشند و جزو مدل های دارای اسم و رسم سال 2018 می باشند .

نمونه دیگر گوشواره ها به فیس طرح قایقی میباشند و از متاع فلز استیل می باشند و نگین های به عمل رفته در آن از گونه زیرکونیا هستند . این گوشواره به چهره تلفیقی هستند و هم می توانایی آن ها را به رخ روگوشی مورد استفاده قرار اعطا کرد و نیز به فیس آویزی از آن ها استعمال کرد .

گوشواره
سال 2018 گوشواره
سال 2018 گوشواره
های حلقه ای نیز یکی دیگر از گوشواره های دوست داستنی سال 2018 می‌باشند که دارنده طرح های متنوعی در زیورآلات لاکچری گلامور می باشند که در قسمت ذیل به مشهور ترین گوشواره های سال 2018 اشاره می کنیم
گوشواره
دسته 2018


برچسب: گوشواره نقره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۸:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نکاتی درموردپاک کردن تزیینات نقره ای

درود
نکاتی درموردپاک کردن تزیینات نقره ای یک شبکه های اجتماعی تمام انها رادر ظرفی …
منزه
کردن تزیینات نقره ای
که
محتوی الکل صنعتی 90درجه میباشد قراردهیدوبعدازاینکه تمامی جای انرابرس کشیدیدبامالش خاک اره به روی ان انها راتمیز وبراق نمایید همچنین وسایلی راکه ازجنس نقره هستندودیربه دیر مسئله استعمال قرار میگیرندرالابه لای کاغذالومینیومی بپیچید تانقره ها اکسید نشوند وتازه ونو بمانند برخی مواقع ممکن هست لکه های سفیدی روی ظروف نقره ای پیداشود برای رفع این لکه ها یک قاشق چای خوری نمک رابا یکسری قطره سرکه خیس فرمائید وباپارچه پنبه ای روی لکه ها بکشید درصورتی که جواهرات شما دارای نگین میباشد از منش های تحت با احتیاط به کار گیری فرمائید .

دستبند نقره

۱-
سرکه
در‌صورتی‌که می خواهید نقره جات خویش را ذرق و برق دار کنید سرکه شایسته ترین گزینش است، نصف فنجان سرکه سپید را با ۳ قاشق چایخوری جوش شیرین ترکیب نمائید و نقره جات خود را به زمان ۳-۴ ساعت در آن قرار دهید با این شیوه به راحتی ماتی گرفته می شود آنگاه به طور بدون نقص آن را با آب بشویید چون ما‌نده جوش شیرین می تواند برای نقره مضر باشد .

۲-
خمیر دندان
خمیردندان اثر اعجاب انگیزی در پاک کردن نقره جات دارد . چه بسا اگر این نقره جات کهن و با لکه های سمج باشند .از خمیردندان های سپید استفاده فرمائید خیر خمیردندان های ژله ای یا این که ۲ رنگ .

با یک پارچه قابل انعطاف خمیردندان را به آرامی روی نقره به سمت عقب و جلو مالش دهید،هنگامی که لکه ها برداشته شد آن را با آب بشویید و با حوله کم آب فرمایید مطمئن گردید که به طور کامل خشک گردیده است .

۳-
سس گوجه فرنگی
سس گوجه خارجی منجر براق شدن نقره جات می شود با کمک یک مسواک قابل انعطاف سس را به نقره جات خویش بزنید . بعد با امداد حوله و آب آن را بشویید و شاهد درخشندگی آن باشید .

۴-
آمونیاک
محلول آمونیاک ماتی نقره را می گیرد و منزه می نماید . ۱-۲ قاشق چایخوری آمونیاک را با ۱ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و ۱/۴ فنجان آب را باهم ترکیب فرمائید .
درحال حاضر نقره جات را در آن محلول غوطه ور کنید و با امداد یک برس بشویید
۵-
جوش شیرین
جوش شیرین یک آیتم عالی برای حذف ماتی جواهرات نقره است، هرچند بایستی یه خرده با احتیاط باشید زیرا جوش شیرین بسیار می تواند به نقره جات جراحت بزند .

برای این کار، ۱-۲ قاشق چایخوری جوش شیرین را با پاره ای آب گرم مخلوط کنید، به میزان آب بیش تر فرمایید که جوش شیرین حالت خمیری پیدا نماید و آنگاه با یاری یک پارچه قابل انعطاف به آرامی روی نقره بکشید . در شرای جواهر شما دارای کنده کاری می باشد ، با کمک یک برس آن را منزه فرمائید و بعد از آن با آب بشویید و با حوله خشک فرمایید .


برچسب: دستبند نقره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۱:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

زیورآلات دست‌ساز

این زیورآلات دست‌سازهستند و زائیده ذهن خلاق مینا دلنواز، طراح جوانی که در کنار تحصیل در فن طراحی خرقه و پارچه درپی عشق همیشگی‌اش، سنگ و سیم را با نیز در می‌آمیزد تا طرح‌هایی نو، زیبا و امروزی اخلاق کند . طرح‌هایی که در نقط ی اوج زیبایی هر کدام، هم نشانی از سنت دیروز دارند و هم از دنیای امروزی امروز . هر کدام از این زیور آلات ترکیبی خلاقانه می‌باشند از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی یاور با نقره و طلا .

 

ست و نیم ست
سنگ به کار رفته در این گردن آویز یاقوت قرمز رنگ می‌باشد که با نازکی تمام با زنجیرهایی از محصول نقره آبکاری شده با طلا ترکیب گردیده هست .

 


این گردن بند ترکیب هنرمندانه‌ای هست از سنگ آشنای فیروزه با صدف، یار با قفل مگنتی . این قفل به شما اذن می‌دهد میزان گردنبند را هرطور که دوست دارید تنظیم کنید .

 


آویز این گردنبند از جنس سنگ کهرباست که با نوارهای مروارید ترکیب شده، اما پایه آویز آن از کالا نقره می باشد .
قیمت:
140 هزار تومان

 

این دستبند و گوشواره هر 2 ترکیبی از مهره تبتی، سنگ مرجان و اونیکس هستند، اما نقره‌آبکاری شده با طلا هم در آن‌ها به کار رفته می‌باشد .
قیمت: دستبند 65 هزار تومان .
گوشواره: 50 هزارتومان

 

سنگ اصلی به کار رفته در این دستبند از کالا آمونیت(فسیل مرجان) است که کاملا هنرمندانه با عقیق سلیمانیه و نقره ترکیب گردیده می باشد .
قیمت:
85 هزار تومان

 

این ست ترکیبی هست از نقره آبکاری شده با طلا جواهرات با کریستال‌های رنگی سوارفسکی .

 


پایه اصلی این گوشواره از صدف میباشد که با سنگ رزکوارتز همپا شده . زنجیرهای ظریف به کار رفته در آن نیز نقره آبکاری گردیده با طلاست .
قیمت:
45 هزار تومان

 

گردنبند و گوشواره‌های این جور ترکیب فیروزه دامغانی با نقره آبکاری گردیده با طلاست .
قیمت:
190 هزار تومان

 

این گردن بند ترکیبی است از سنگ لاجورد افعان، نقره و آویزی با حالا و هوای زیورآلات افغانی .
قیمت:130
هزارتومان

 


برچسب: ست و نیم ست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۰:۳۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

به کار گیری از نقره در تولید زیورآلات

به کار گیری
از نقره در تولید زیورآلات و دنیای مد فلز نقره را می بضاعت یک عدد از فلزاتی دانست که از برهه زمانی های قبل به تیتر عنصری اساسی در ساخت زیورآلات به فعالیت می رفته میباشد . در عصر ای از مورخ قیمت و ارزش این فلز از طلا نیز گرانتر شناخت با فلز نقره در دنیای مد و زیورآلاتشده بود اما امروز با وجود استعمال زیاد بزرگ در دنیای زیورآلات ارزش پایینتری نسبت به طلا جواهرات دارد .

گردنبند

فلز نقره هم همانند فلز طلا فراوان قابل انعطاف است و نمی بضاعت از آن به چهره خالص در دنیای مد و زیبایی و زیورآلات استعمال کرد . برای به کار گیری از نقره در ساخت و پباده سازی زیورآلات پاره ای مس و دیگر فلزات را با آن ترکیب می کنند تا اقتدار و تداوم بیشتری را به نقره دهند . در نقره های به کار رفته در ساخت زیورآلات دستکم 92 .5 درصد نقره ی خالص وجود داراست که با نماد 925 دارای اسم و رسم شده است که در پشت اکثر زیورآلات نقره نقش می بندد و مضمون‌ آن این می‌باشد که میزان فلز نقره خالص در این انگشتر یا دستبند 92 .5 درصد می‌باشد . با این که نقره ی آلیاژ گردیده سخت تر از نقره خالص می‌باشد اما گشوده قابلیت و امکان تراش و تولید طرح ها و جور های زیاد ظریف و قشنگ بر روی آن وجود داراست .

با به کارگیری از روکش و یا این که اضافه کردن فلزی مختص به ادغام آلیاژ نقره رنگ های مختلفی را در زمان ی رنگ های سیاه تا خاکستری تولید می نمایند و حتی گاها روکشی از طلا بر روی آن می کشند تا رنگ طلایی به خود بگیرد . نقره قابلیت و امکان سیاه شدن دارد به این ترتیب در محافظت زیورآلات نقره باید دقت به خرج دهید و نکات مربوط به حفظ زیورآلات را رعایت نمایید تا درخشندگی و زیبایی آن از در میان نرود .

احتمال دارد دیدنی باشد که بدانید سرزمین های مکزیک و پرو و چین به ترتیب بیشترین استخراج و صادرات نقره را در دنیا دارا‌هستند .
کاربرد کلیدی این فلز گران ارزش در صنعت می باشد و در بخش های مختلفی از آن به تیتر یک رسانای بسیار قوی استفاده می شود نقره یک عدد از فلزات گران‌بها به شمار میرود و اکثر کاربردهای آن نیز ناشی از قابلیت‌های آن به عنوان یک فلز گران‌بها و همچنین امکان رسانایی بالای آن می باشد . در سال‌های اخیر بیشترین مصرف نقره به ترتیب در بخش صنعت (به ویژه صنایع الکترونیک) ، ساخت جواهرات و اسباب و اثاث تزئینی، ایجاد سکه و مدال، عکاسی و تولید ظروف و اسباب غذاخوری بوده‌است . از دیگر کاربردهای نقره می‌توان به تولید آینه و دوربین، به تیتر کاتالیزور فرایندهای شیمیایی، ملغمه پرکردن دندان و ساخت برخی سازهای موسیقی اشاره کرد .برای این که در رابطه دانستنی های جالب نقره عمده بدانید،مقاله ی تحت را از دست ندهید .


دانستنی های دیدنی نقره از
ارواح می ترسید، از جادوی نقره منفعت بگیرید دانستنی
های جذاب نقره
از دانستنی های جذاب نقره این میباشد که می گویند که نقره می تواند شما را از شر نیروهای شیطانی و ارواح خبیثه مراقبت کرده و انرژی های مثبت به شما منتقل نماید .

 

نقره
به ارتقاء بهداشت کمک می کند نقره خواص ضدباکتری دارااست . این زمینه از دانستنی های جذاب نقره است که اندازه زیاد اندک از این فلز می تواند موجب کشته شدن میکروب ها شود . این عمل را نیز با ایجاد یک واکنش شیمیایی روی سلول های باکتری و در نیز شکستن آن ها انجام می دهد .

 


برچسب: گردنبند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رنج سنگ های متعدد چقدر هست و مقیاس آن چیست؟

امروزه در هر خانه ای می بضاعت و توان زیورآلات و جواهرات را یافت . زیورآلات از دو بخش فلز و سنگ یا این که همان نگین تشکیل شده اند . البته این سنگ ها و فلز ها دارنده سختی های متفاوتی می باشند و می توانند در چهره نگهداری غیر مناسب همدیگر را خراش دهند . در این مطلب همت داریم مقیاس اندازه گیری سنگ ها و فلزات مختلف یعنی موس را معرفی نماییم و میزان رنج سنگ ها و فلزات را ابلاغ نماییم تا شما را در حفظ و حفظ صحیح از زیورآلاتی همچون گردنبند، دستبند، انگشتر و … یاری رسانیم . همچنین آگاهی از رنج سنگ های مختلف می تواند شما را در شناخت سنگ اصل از تقلبی یاری نماید .

رنج
سنگ های متعدد چقدر هست و مقیاس آن چیست؟ سنگ
های جواهری مقیاس
موشواره چیست؟ مقیاس ماوس ابزاری می‌باشد که استعمال می شود برای شناسایی رنج سنگ ها و به وسیله یک معدن شناس آلمانی به نام فردریش موشواره در سال 1812 نوآوری گردیده می‌باشد . اختراع مقیاس موس با استفاده از مطالعه بر روی دسته بندی مواد معدنی و مقایسه اشکال سنگ های معدنی با خصوصیت های مشترک به دست آمده است . فردریش موس ابتدا آغاز به عده آوری انواع سنگ های معدنی کرد که طیف وسیعی از سنگ ها از گزاره تالک و الماس می شد کرد و سپس شروع به میزان گیری سخت ترین و نرم ترین سنگ ها کرد .
فردریش برای نرم ترین سنگ عدد 1 و برای سخت ترین سنگ عدد 10 را در لحاظ گرفت
گرچه فردریش اولین کسی بود که مقیاس سختی سنگ ها را گشترش داد اما به هیچ وجه اولین نفری کمبود که در زمینه سختی سنگ ها حرف گفته باشد . سختی سنگ ها در حدود 300 سال پیشین از تولد مسیح در نوشته های سئوفراستس اشاره گردیده است و بعدا در حدود 77 سال قبلی از به دنیاآمدن مسیح پلینی به مشقت مواد سنگی اشاره کرده هست .

مشقت مواد به عبارتی مقاومت سنگ ها در برابر خراشیده شدن را گویند براین اساس وقتی که با یک سنگ بر روی سنگ دیگر خراش ساخت می کنیم رنج آن را میزان گیری کرده ایم .

ضابطه های کلی سختی به فیس ذیل ایجاد شده اند .

اگر سنگ الف بر روی سنگ ب خراش ساخت فرمایید سختی سنگ الف بیشتر از سنگ ب میباشد .
در‌صورتی‌که سنگ الف نتواند بر روی سنگ ب خراش ایجاد نمایید بدین ترتیب سنگ ب مشقت بیشتری دارااست .
در حالتی که
دو مثال دارای رنج برابری باشند خراش دادن انها با یکدیگر بی فیض خواهد بود و صرفا ممکن میباشد خراش های کوچک و ریز تولید شود در صورتیکه نمونه الف بتواند مثال ب را خراش دهد ولی نتواند نمونه ج را خراش دهد سپس رنج مثال الف بین مشقت نمونه ب و ج قرار میگیرد .
سختی
سنگ های مختلف چقدر است و چه کابرد هایی دارد؟ اکثر وقت ها زمین شناسان از مقیاس موشواره برای شناسایی نعادن به کارگیری می نمایند . در این زمینه آنان آزمایش خراش را بر روی یک ماده معدنی با به کار گیری از چاقوی ساخته گردیده از فولاد ضد زنگ انجام می دهند که دارای مشقت میان 5 تا 6 .5 می باشد و نتیجه می گیرند که این ماده دشوار تر و یا نرم خیس از فولاد ضد زنگ است . همچنین شما می توانید با توجه به وفور کوارتز در کلیه جا از ان برای انتخاب سختی سنگ ها و مواد معدنی دیگر استعمال کنید .

برخی از مواد معدنی دارای رنج پایداری می‌باشند البته دادن عدد مشقت مختص به یک ماده معدنی می تواند اشتباه باشد . برخی مواد معدنی مانند گارنت می توانند دارای ترکیبات مختلفی باشند و سختی انها بین 6 .5 تا 8 گوناگون باشد . چه بسا برخی از سنگ ها نظیر کایانایت دارنده کریستال های تیغه ای می‌باشند و در برخی زوایا دارنده سختی 5 و در بعضا زوایا دارنده مشقت 7 می باشد .


برچسب: دستبند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۹:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

استفاده از زیورآلات


استفاده از زیورآلات یک عدد از بهترین روش‌ها برای روح بخشیدن به پوشش و جامه هست .
چطور میتوانیم با یاری یک تکه طلا و جواهرات یا مدال نقره ظواهر متفاوت و خاصی داشته باشیم؟


زیورآلات مدام بخش جانبی و دکوری پوشش به حساب می‌آیند ولی در‌صورتی‌که استعمال صحیح و به جای آن را ندانیم همگی چیز در ظاهر ما به نیز می‌ریزد . در واقع مدام چیزهای زینتی بخش جانبی پوشش به اکانت نمی‌آیند و می‌توانند کلیه چیز را متعدد کنند .

 گردنبند

به کارگیری از زیورآلات,اصول به کارگیری از زیورآلات
از
تعدادی تکه کوچک هماهنگ یا این که یک تکه تبارک که متناسب با پوشش هست استعمال کنید

زیبایی یک طلا و جواهرات در این است که فقط با یک تکه کوچک از آن بتوانید تغییر‌و تحول و تفاوت دارای اهمیت ایجاد نمائید . راه و روش آن هم ساده است؛ به کارگیری از یک‌سری تکه کوچک هماهنگ یا این که یک تکه تبارک که متناسب با پوشش می باشد . زیورآلات شکل‌ها و کیفیت‌های متفاوتی دارند و در رنگ‌ها، طراحی‌ها و اندازه‌های متفاوتی عرضه می گردند . یک تکه طلا و جواهرات یا این که هر زیورآلات دیگری میتواند یک بلیز معمولی را به یک خرقه ویژه تبدیل نماید . با استعمال از هر مدل زیور‌آلات شما می توانید مرکز توجه را در پوشش‌تان تغییر‌و تحول دهید . در هر صورت با اهمیت می‌باشد که یک‌سری استراتژی اصلی را در به کار گیری از زیور‌آلات رعایت فرمائید .

ناچیز
کافی است یک تکه پر رنگ قادر است کافی باشد . به همین برهان اصلاً نیاز نمی‌باشد که خودتان را در اشکال و اقسام زیور‌آلات غرق نمایید . بهتر می باشد هر بار از یک تکه زینتی به کار گیری نمائید اما در حالتی که میخواهید از تعدادی زیورآلات متعدد استعمال کنید، باید بدانید که موقع استعمال از انگشتر و دستبند هر دو را از اشکال تبارک و درخشان گزینش نکنید . همین‌طور گوشواره و دستبند نباید به یک مقدار تبارک و پررنگ باشند .

گوشواره‌های آویز با دستبندهای پهن و ورقه‌ای در کنار هم خوشگل می‌باشند و گردنبندهای بلند به یار انگشترهایی از یکسری مدل سنگ رنگی عالی می باشند . دقت فرمایید که انتخاب‌های شما باید با نیز هماهنگ باشند . عملکرد فرمایید همیشه از یک متاع فلز به کار گیری کنید و از این گونه زیورآلات با خرقه تکه دوزی یا طرح‌های یک‌سری رنگ به کار گیری نکنید .


برچسب: گردنبند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۳:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

قوانین زیور آلات زنانه در چیست


مفهوم
آرم گل نیلوفر آبی‌رنگ چه می‌باشد ؟ گل نیلوفر آبی معنی‌های متفاوتی در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف داراست . گل نیلوفر آبی رنگ شب‌ها بسته می گردد و صبح‌ها به زیبایی گشوده میگردد . مصریان گل نیلوفر آبی رنگ را به خورشید ربط می‌دادند زیرا که خورشید هم در شبکه های مردمی ناپدید می شد .
در دین بودائیسم گل نیلوفر آبی‌رنگ به مفهوم عینیت، بیداری روحی و پاکی شناخته شده می باشد چون گل نیلوفر آبی‌رنگ در آب گل آلود و تیره رویش می‌کند و آن‌گاه به‌ یک گل قشنگ تبدیل می شود . در آئین بودائیسم گل نیلوفر آبی رنگ آرم چیزی هست که بسیار تمیز می‌باشد .
در هندوئیسم مفهوم گل نیلوفر آبی با باروری، معنویت، جذابیت، ثروت، ابدیت و خلوص یاور می باشد . رشد کردن گل نیلوفر آبی رنگ در آب گل آلود نیز نمادین میباشد .

مفهوم
نشانه بودا (Buddha) چه می باشد ؟ بودا‌ (Buddha) یک کلمه و واژه سانسکریت به مضمون‌ “بیدار شده” می باشد که نشان دهنده‌ی معاش سیدارتا (Siddhartha)،‌ یک پرنسس هندی می باشد که در سال ۵۶۳ پیشین از میلاد به جهان آمد و از تخت پادشاهی دست کشید و تربیت سلطنتی و سبک معاش مجلل را رها کرد تا معاش خود را صرف گشتن دنبال حقیقت کند . او آغاز به جست‌و‌جوی معنی حقیقی وواقعی خوشحالی برای مردم سراسر جهان کرد .

در مقدمه او با مشهورترین معلم‌های دینی آن زمان دیدار کرد و از آن‌ها موعظه گرفت . وی عمده از شش سال با آن ها به مطالعه پرداخت و معتقد بود که همه‌ی نادانی‌ها از وی به دور شده‌اند . وی مسافرت مادام العمرش را آغاز کرد برای این که به دیگر افراد ‌یاد بدهد چه‌طور به خوشی و آرامش حقیقی و واقعی برسند، به چه شکل به حکمت واقعی دست‌یابند و چطوری واقعیت را ببینند . تعالیم او به اسم Dharma دارای اسم و رسم می باشد .

پیروان بودا زندگیشان را صرف فعالیت کردن به مرحله‌ی Enlightenment (مرحله انتها بودائیسم به مفهوم شفاف فکری) کردند تا به این مرحله از حکمت برسند که بتوانند ورای دردها بروند و آن را به دیگران نیز فراگیری دهند .
زیورآلات برای بیشتر خانم ها، یک وسیله ی ضروریست که نیز برای زیباتر شدن به فعالیت می رود و هم اعتماد به نفس آنان را بالا می برد .
درباره ی به کار گیری از زیورآلات مقررات خاصی وجود ندارد اما خط مش کارهایی میباشد که با بهره گیری از آنها می توانید شایسته ترین استفاده را از زیور آلات داشته باشید .

گوشواره

گردن بند مامان گرانقدر ها را به خاطره می آورید؟ در قبلی گردنبندهایی مد بود که بند بلندی داشت، اما امروزه گردن بند هایی با بند کوتاه و اصطلاحا توسینه ای در بورس به کار گیری قرار گرفته می باشد . در صورتی‌که بتوانید گردنبندتان را با گوشواره ست کنید، زیاد خوب می شود .

النگو

خیلی ها از النگو خوششان نمی آید و بر این عقیده اند که فقط زنان دهاتی از آن به کار گیری می کنند، البته بایستی اذعان کرد النگو یک زیور تماما شرقی می‌باشد و در کشورهایی نظیر هند و پاکستان به وفور قضیه به کارگیری قرار می گیرد .

معمولا النگو را در دست راست می اندازند و تعداد آن را زوج می گیرند، البته در شرای النگوی پهنی دارید، استفاده از یک عدد نیز زیباست .

مزیت به کارگیری از النگو این می باشد که مانند دستبند و گردنبند، قفلی ندارد که گشوده گردیده و گم شود، پس همیشه هم پا شماست .

به لباستان نیز اعتنا کنید، بعضا لباس ها رویشان عمل انجام گردیده و زرق و برق دارند، در این مواقع می بایست از زیور آلات بی آلایش تر استعمال نمایید و یا در شرای لباستان در قسمت یقه بسته هست و روی آن فعالیت شده، دیگر به هیچ عنوان مدال نیندازید . اعتنا فرمایید که زیور الات پرکار با جامه بی آلایش خوب تر یاور می شود .


برچسب: گوشواره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۱:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تمام زیورآلات ژوپینگ

تمام زیورآلات ژوپینگ قیمت کف منحصر به فرد به خود دارند و با در حیث گرفتن هزینه های حمل و نقل و گمرک قیمتهای خیلی زیر قادر است دلیلی بر تقلبی بودن اکسسوری مورد لحاظ شما باشد .

شیوه حل دیگر برای رهایی از اجناس فیک خرید از فروشگاه های معتبر می باشد . دکان لوکس گلامور هم اجناس خود را با ضمانت اصل بودن در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد تا شعف به کارگیری از اکسسوری های اورجینال را به مشتریان خود هدیه دهد . برای زیورآلات طلایی رنگ ژوپینگ از روکش آب طلا جواهرات استعمال می کنند که زیبایی و درخشش آن را ارتقاء می دهد . در بعضی از زیورآلات شوپینگ از المان های سواروسکی هم استفاده گردیده میباشد که جلا و درخشش زیاد چشم نوازی را به زیورآلات آن بخشیده می‌باشد .

خرید
زیورآلات ژوپینگ فروشگاه اینترنتی زیورآلات لاکچری گلامور یک عدد از وسیع ترین ارائه دهندگان زیورآلات مارک ژوپینگ در کشور می باشد که امکان خرید اینترنتی زیورآلات ژوپینگ را فراهم آورده است و می توانید اشکال زیورآلات این برند دوست داستنی را از آن تهیه و تنظیم نمایید . برای بازدید از محصول ها و زیورآلات ژوپینگ به بخش فروشگاه گران قیمت گلامور مراجعه نمایید یا این که از نحوه این پیوند مستقیما به بخش زیورآلات ژوپینگ وارد شوید . احتمال دارد خوب تر می‌باشد بدانید که مارک ژوپینگ اکثر بر روی تولید زیورآلات دخترانه و زنانه تمرکز دارد و محصولات دلنشینی را برای این قشر طراحی و تولید می کند .

راه
های شناسایی ژئود اصل ژئودز ها به دلیل اینکه در درون سنگ های دیگر تشکیل می شوند شناسایی انها کار مشکلی می باشد اما در اینجا چند نکته را بیان می کنیم که می تواند شما را در آشنایی ژئود کمک رساند .

به دور و بر سنگ نگاه کنید این سنگ دارنده شکل تخم مرغی می باشد و به شکل بیرون زده است .اعتنا داشته باشید که سنگ های تیز به ندرت دارنده ژئود می باشند .

گردنبند
مرحله ژئود را تحلیل کنید سنگ ژئود به ندرت دارنده مرحله صاف می باشد و بافت بیرونی آن مشابه گل کلم می باشد . گاهی تایم ها می توانایی کریستال های داخلی ژئود را بر روی مرحله آن مشاهده کرد که این هم یکی از راه های شناسایی ژئود می باشد .
یک عدد دیگر از خط مش های تشخیص ژئود اصل مقایسه وزن آن با سنگ های هم میزان خویش می باشد . وقتی که سنگ از سنگ های هم میزان خود سبکتر باشد ممکن است شما با یک ژئود روبرو می باشید . ژئود به ادله اینکه در درون سنگ های دیگر صورت می گیرد دارنده فضای خالی میباشد و هنگام جنبش دادن آن ممکن است بتوانید صدای کریستال های آن را بشنوید .
یک عدد دیگر از رویکرد های شناسایی ژئود اصل گشوده کردن و تقسیم به آن به دو قطعه می‌باشد تا بتوانید محتویات درون آن را مشاهده کنید که به‌این منظور توصیه می شود از چکش به کار گیری نمایید .
مطمن ترین راه و روش برای تعیین ژئود اصل انجام نمونه از محتویات درون سنگ می باشد که میتوانید کانی ها و مواد تشکیل دهنده آن را آزمایش فرمایید .

منش
های شناسایی ژئود اصل ژئودز ها به برهان این که در داخل سنگ های دیگر تشکیل می شوند شناسایی انها فعالیت مشکلی می باشد البته در اینجا یک سری نکته را ابلاغ می کنیم که قادر است شما را در شناخت ژئود کمک رساند .

به محیط سنگ نگاه فرمائید این سنگ دارای صورت تخم مرغی میباشد و به صورت خارج زده هست .توجه داشته باشید که سنگ های تیز به ندرت دارنده ژئود می‌باشند .
مرحله ژئود را محاسبه نمایید سنگ ژئود به ندرت دارنده مرحله صاف می باشد و بافت بیرونی آن مشابه گل کلم می باشد . گهگاه اوقات می توانایی کریستال های داخلی ژئود را بر روی تراز آن مشاهده کرد که این هم یک عدد از خط مش های شناسایی ژئود می باشد .
یک عدد دیگر از خط مش های تشخیص ژئود اصل مقایسه وزن آن با سنگ های نیز اندازه خود می باشد . زمانی که سنگ از سنگ های نیز میزان خود سبکتر باشد احتمالا شما با یک ژئود روبرو می‌باشید . ژئود به عامل این‌که در داخل سنگ های دیگر شکل می‌گیرد دارنده فضای خالی هست و هنگام تکان دادن آن احتمال دارد بتوانید صدای کریستال های آن را بشنوید .
یک عدد دیگر از شیوه های شناسایی ژئود اصل گشوده کردن و تقسیم به آن به دو قطعه است تا بتوانید محتویات درون آن را مشاهده فرمائید که به این خواسته سفارش می شود از چکش به کار گیری کنید .
مطمن ترین رویه برای گزینش ژئود اصل انجام مثال از محتویات باطن سنگ میباشد که می توانید کانی ها و مواد تشکیل دهنده آن را تست کنید .


برچسب: گردنبند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۳:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

خواص زیور الات

خواص نگین فیروزه ست که مفرح معده می باشد .

برای سردرد مضاعف موءثر و استعمال از سرمه آن برای دیده ها زیاد موءثر بوده و چشم ها را تقویت می‌نماید .

اشخاصی که در شبکه های عمومی دید خود را از دست می دهند، به کارگیری از سرمه نگین فیروزه آن‌ها را معالجه می نماید .

در صورتیکه مردمک چشم سفید گردیده و یا این که هر موضوع دیگری در دیده باشد آنرا معالجه می کند .

دستبند

درمان بادفتق، درد ریح، جنون، درد اعضاوجوارح و بخش اعظمی از بیماری های داخلی از پاراگراف خاصیت نگین فیروزه می باشد .

در حالتی که کشته آن با شهد به کار گیری شود، نگین فیروزه صرع را درمان، سنگ همگی را خارج و بیماری های طحال را درمان می کند .

یک گرم کشته آن یاور با شراب برای نیش مار و هرگونه مسمومیت، پاد زهر می باشد .

برای دیگر جانوران موذی و دور کردن سم آن‌ها نیم گرم کافی هست .

نگین
فیروزه نیشابوری
خاصیت
نگین فیروزه برای روح و روان به کار گیری
از انگشتر فیروزه نیشابوری به قلب متانت داده، خوف و وحشت را از بشر دور میکند،
دشمنان
را به دور و آدمی را بر آنان پیروز می سازد، آدم را در مقابل رویدادها برق حفاظت کرده و نمی گذارد که
آدمی در آب غرق شود، جانوران موذی و گزنده را دور می سازد و نمی گذارد که آنها به انسان جراحت برسانند .

اول
ماه تازه زمانی که به ماه نگاه کردید، به نگین فیروزه نیشابوری نگاهی بیندازید،
برکت و دولت برای فرد آورده و وی را بی نیاز می سازد .

به کار گیری از آبی رنگ آن مفیدتر می‌باشد .

برای زنان آبستن مفید و محافظ اوست .

از
فواید نگین فیروزه نیشابوری این ست که در انسان حس محبت، عشق، علم و هنر را ترقی می دهد و
برای پیشرفت در دانش و هنر فراوان اثر گذار می‌باشد . قلب و چشم را تقویت می نماید .

از
جمله خواص نگین فیروزه این ست که به یار هر کسی که باشد، از برق گرفتگی، غرق شدن، نیش جانوران موذی،
حیث بد و قتل و کشته شدن در امان می‌باشد و محفوظ می ماند، با اشخاصی که مزاج بادی دارند موافق می باشد .

فیروزه نیشابوری در اثر تغییرات هوا وقتی درخشنده و هنگامی تار و مکدر می شود .


برچسب: دستبند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۰۵:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)