Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دستبند دستبند

زیور آلات

دستبند دوست داستني ترين زيور آلات بانوان

دستبند

دستبند دوست داستني ترين زيور آلات بانوان است، كه به ياور ساعت در دست چپ به كار گيري مي شود، توجه نمائيد كه رنگ ساعت و دستبندتان باهم هم خواني داشته باشد، يكي به رنگ طلايي و ديگري به رنگ نقره اي به هيچ عنوان جذابيت ندارد .

در حالتي كه از دستبند پهن به كارگيري مي كنيد، ديگر با ساعت همراهش نكنيد و لباستان آستين دار هم نباشد كه تماما به ديده بيايد .

تنها عيب دستبند اين مي‌باشد كه ممكن مي باشد قفل آن باز شود و حسرت به دل صاحبش بگذارد، مطلقا از قفل هاي محكم و والا براي دستبندتان به كارگيري فرماييد تا يك وقت خداي نكرده گم نشود .

دستبند نقره

يكي از زيباترين وسيله هاييست كه مي تواند جذابيت شما را دو چندان كند، در صورتي‌كه موهايتان داد ميزد و بلند است، از گوشواره هاي والا استفاده كنيد، اگر گوشواره تان خيلي بزرگ و ديدني است، خوبتر ميباشد ديگر گردنبند نيندازيد و تمام فعاليت را به گوش هايتان بسپاريد .

يك
توصيه خاص
ست دستبند و انگشتر، از آن ست هايي است كه فراوان زيباست، دقت نمائيد كه براي ست كردن دستبند و انگشتر مي توانيد از يك رنگ، يك جنس، يك شكل، و يا يك سنگ خاص به كار گيري كنيد . معمولا ست انگشتر و دستبند را در دست راست مي اندازند و يا در صورتيكه دوست داريد در دست چپ بيندازيد مواظب باشيد با ساعت و رينگ ي ازدواج، تداخل نداشته باشد .

نكات
مهم:
نكته ي مهمي كه در استعمال از زيور آلات وجود دارااست اين مي باشد كه هر گز نبايد از يك‌سري زيور باهم به كارگيري كرد، براي مثال استفاده از دو يا سه گردن آويز ممنوع است، و اين زمينه را مي رساند كه شما هر چه داشته ايد در بر كرده ايد و مي خواهيد زيور آلاتتان را به ديگر افراد نشان دهيد .
و يا اين كه اگر در يكي از دستانتان ست انگشتر و دستبند وجود دارد، ديگر النگو نيندازيد و انگشتر ديگري دست نكنيد .
به لباستان هم دقت كنيد، برخي جامه ها رويشان عمل انجام گرديده و زرق و برق دارند، در اين مواقع مي بايست از زيور آلات بي آلايش تر به كار گيري فرمائيد و يا اين كه درصورتي كه لباستان در نصيب گريبان بسته است و روي ان عمل شده، ديگر اصلا گردنبند نيندازيد . اعتنا فرمائيد كه زيور الات پركار با خرقه معمولي بهتر هم پا مي شود .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/12/15 ساعت: ۲۲ توسط:silver :

نكاتي درموردپاك كردن تزيينات نقره اي

درود
نكاتي درموردپاك كردن تزيينات نقره اي يك شبكه هاي اجتماعي تمام انها رادر ظرفي …
منزه
كردن تزيينات نقره اي
كه
محتوي الكل صنعتي 90درجه ميباشد قراردهيدوبعدازاينكه تمامي جاي انرابرس كشيديدبامالش خاك اره به روي ان انها راتميز وبراق نماييد همچنين وسايلي راكه ازجنس نقره هستندوديربه دير مسئله استعمال قرار ميگيرندرالابه لاي كاغذالومينيومي بپيچيد تانقره ها اكسيد نشوند وتازه ونو بمانند برخي مواقع ممكن هست لكه هاي سفيدي روي ظروف نقره اي پيداشود براي رفع اين لكه ها يك قاشق چاي خوري نمك رابا يكسري قطره سركه خيس فرمائيد وباپارچه پنبه اي روي لكه ها بكشيد درصورتي كه جواهرات شما داراي نگين ميباشد از منش هاي تحت با احتياط به كار گيري فرمائيد .

دستبند نقره

۱-
سركه
در‌صورتي‌كه مي خواهيد نقره جات خويش را ذرق و برق دار كنيد سركه شايسته ترين گزينش است، نصف فنجان سركه سپيد را با ۳ قاشق چايخوري جوش شيرين تركيب نمائيد و نقره جات خود را به زمان ۳-۴ ساعت در آن قرار دهيد با اين شيوه به راحتي ماتي گرفته مي شود آنگاه به طور بدون نقص آن را با آب بشوييد چون ما‌نده جوش شيرين مي تواند براي نقره مضر باشد .

۲-
خمير دندان
خميردندان اثر اعجاب انگيزي در پاك كردن نقره جات دارد . چه بسا اگر اين نقره جات كهن و با لكه هاي سمج باشند .از خميردندان هاي سپيد استفاده فرمائيد خير خميردندان هاي ژله اي يا اين كه ۲ رنگ .

با يك پارچه قابل انعطاف خميردندان را به آرامي روي نقره به سمت عقب و جلو مالش دهيد،هنگامي كه لكه ها برداشته شد آن را با آب بشوييد و با حوله كم آب فرماييد مطمئن گرديد كه به طور كامل خشك گرديده است .

۳-
سس گوجه فرنگي
سس گوجه خارجي منجر براق شدن نقره جات مي شود با كمك يك مسواك قابل انعطاف سس را به نقره جات خويش بزنيد . بعد با امداد حوله و آب آن را بشوييد و شاهد درخشندگي آن باشيد .

۴-
آمونياك
محلول آمونياك ماتي نقره را مي گيرد و منزه مي نمايد . ۱-۲ قاشق چايخوري آمونياك را با ۱ قاشق چايخوري مايع ظرفشويي و ۱/۴ فنجان آب را باهم تركيب فرمائيد .
درحال حاضر نقره جات را در آن محلول غوطه ور كنيد و با امداد يك برس بشوييد
۵-
جوش شيرين
جوش شيرين يك آيتم عالي براي حذف ماتي جواهرات نقره است، هرچند بايستي يه خرده با احتياط باشيد زيرا جوش شيرين بسيار مي تواند به نقره جات جراحت بزند .

براي اين كار، ۱-۲ قاشق چايخوري جوش شيرين را با پاره اي آب گرم مخلوط كنيد، به ميزان آب بيش تر فرماييد كه جوش شيرين حالت خميري پيدا نمايد و آنگاه با ياري يك پارچه قابل انعطاف به آرامي روي نقره بكشيد . در شراي جواهر شما داراي كنده كاري مي باشد ، با كمك يك برس آن را منزه فرمائيد و بعد از آن با آب بشوييد و با حوله خشك فرماييد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/12/2 ساعت: ۱۹ توسط:silver :

رنج سنگ هاي متعدد چقدر هست و مقياس آن چيست؟

امروزه در هر خانه اي مي بضاعت و توان زيورآلات و جواهرات را يافت . زيورآلات از دو بخش فلز و سنگ يا اين كه همان نگين تشكيل شده اند . البته اين سنگ ها و فلز ها دارنده سختي هاي متفاوتي مي باشند و مي توانند در چهره نگهداري غير مناسب همديگر را خراش دهند . در اين مطلب همت داريم مقياس اندازه گيري سنگ ها و فلزات مختلف يعني موس را معرفي نماييم و ميزان رنج سنگ ها و فلزات را ابلاغ نماييم تا شما را در حفظ و حفظ صحيح از زيورآلاتي همچون گردنبند، دستبند، انگشتر و … ياري رسانيم . همچنين آگاهي از رنج سنگ هاي مختلف مي تواند شما را در شناخت سنگ اصل از تقلبي ياري نمايد .

رنج
سنگ هاي متعدد چقدر هست و مقياس آن چيست؟ سنگ
هاي جواهري مقياس
موشواره چيست؟ مقياس ماوس ابزاري مي‌باشد كه استعمال مي شود براي شناسايي رنج سنگ ها و به وسيله يك معدن شناس آلماني به نام فردريش موشواره در سال 1812 نوآوري گرديده مي‌باشد . اختراع مقياس موس با استفاده از مطالعه بر روي دسته بندي مواد معدني و مقايسه اشكال سنگ هاي معدني با خصوصيت هاي مشترك به دست آمده است . فردريش موس ابتدا آغاز به عده آوري انواع سنگ هاي معدني كرد كه طيف وسيعي از سنگ ها از گزاره تالك و الماس مي شد كرد و سپس شروع به ميزان گيري سخت ترين و نرم ترين سنگ ها كرد .
فردريش براي نرم ترين سنگ عدد 1 و براي سخت ترين سنگ عدد 10 را در لحاظ گرفت
گرچه فردريش اولين كسي بود كه مقياس سختي سنگ ها را گشترش داد اما به هيچ وجه اولين نفري كمبود كه در زمينه سختي سنگ ها حرف گفته باشد . سختي سنگ ها در حدود 300 سال پيشين از تولد مسيح در نوشته هاي سئوفراستس اشاره گرديده است و بعدا در حدود 77 سال قبلي از به دنياآمدن مسيح پليني به مشقت مواد سنگي اشاره كرده هست .

مشقت مواد به عبارتي مقاومت سنگ ها در برابر خراشيده شدن را گويند براين اساس وقتي كه با يك سنگ بر روي سنگ ديگر خراش ساخت مي كنيم رنج آن را ميزان گيري كرده ايم .

ضابطه هاي كلي سختي به فيس ذيل ايجاد شده اند .

اگر سنگ الف بر روي سنگ ب خراش ساخت فرماييد سختي سنگ الف بيشتر از سنگ ب ميباشد .
در‌صورتي‌كه سنگ الف نتواند بر روي سنگ ب خراش ايجاد نماييد بدين ترتيب سنگ ب مشقت بيشتري دارااست .
در حالتي كه
دو مثال داراي رنج برابري باشند خراش دادن انها با يكديگر بي فيض خواهد بود و صرفا ممكن ميباشد خراش هاي كوچك و ريز توليد شود در صورتيكه نمونه الف بتواند مثال ب را خراش دهد ولي نتواند نمونه ج را خراش دهد سپس رنج مثال الف بين مشقت نمونه ب و ج قرار ميگيرد .
سختي
سنگ هاي مختلف چقدر است و چه كابرد هايي دارد؟ اكثر وقت ها زمين شناسان از مقياس موشواره براي شناسايي نعادن به كارگيري مي نمايند . در اين زمينه آنان آزمايش خراش را بر روي يك ماده معدني با به كار گيري از چاقوي ساخته گرديده از فولاد ضد زنگ انجام مي دهند كه داراي مشقت ميان 5 تا 6 .5 مي باشد و نتيجه مي گيرند كه اين ماده دشوار تر و يا نرم خيس از فولاد ضد زنگ است . همچنين شما مي توانيد با توجه به وفور كوارتز در كليه جا از ان براي انتخاب سختي سنگ ها و مواد معدني ديگر استعمال كنيد .

برخي از مواد معدني داراي رنج پايداري مي‌باشند البته دادن عدد مشقت مختص به يك ماده معدني مي تواند اشتباه باشد . برخي مواد معدني مانند گارنت مي توانند داراي تركيبات مختلفي باشند و سختي انها بين 6 .5 تا 8 گوناگون باشد . چه بسا برخي از سنگ ها نظير كايانايت دارنده كريستال هاي تيغه اي مي‌باشند و در برخي زوايا دارنده سختي 5 و در بعضا زوايا دارنده مشقت 7 مي باشد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/11/28 ساعت: ۱۸ توسط:silver :

خواص زيور الات

خواص نگين فيروزه ست كه مفرح معده مي باشد .

براي سردرد مضاعف موءثر و استعمال از سرمه آن براي ديده ها زياد موءثر بوده و چشم ها را تقويت مي‌نمايد .

اشخاصي كه در شبكه هاي عمومي ديد خود را از دست مي دهند، به كارگيري از سرمه نگين فيروزه آن‌ها را معالجه مي نمايد .

در صورتيكه مردمك چشم سفيد گرديده و يا اين كه هر موضوع ديگري در ديده باشد آنرا معالجه مي كند .

دستبند

درمان بادفتق، درد ريح، جنون، درد اعضاوجوارح و بخش اعظمي از بيماري هاي داخلي از پاراگراف خاصيت نگين فيروزه مي باشد .

در حالتي كه كشته آن با شهد به كار گيري شود، نگين فيروزه صرع را درمان، سنگ همگي را خارج و بيماري هاي طحال را درمان مي كند .

يك گرم كشته آن ياور با شراب براي نيش مار و هرگونه مسموميت، پاد زهر مي باشد .

براي ديگر جانوران موذي و دور كردن سم آن‌ها نيم گرم كافي هست .

نگين
فيروزه نيشابوري
خاصيت
نگين فيروزه براي روح و روان به كار گيري
از انگشتر فيروزه نيشابوري به قلب متانت داده، خوف و وحشت را از بشر دور ميكند،
دشمنان
را به دور و آدمي را بر آنان پيروز مي سازد، آدم را در مقابل رويدادها برق حفاظت كرده و نمي گذارد كه
آدمي در آب غرق شود، جانوران موذي و گزنده را دور مي سازد و نمي گذارد كه آنها به انسان جراحت برسانند .

اول
ماه تازه زماني كه به ماه نگاه كرديد، به نگين فيروزه نيشابوري نگاهي بيندازيد،
بركت و دولت براي فرد آورده و وي را بي نياز مي سازد .

به كار گيري از آبي رنگ آن مفيدتر مي‌باشد .

براي زنان آبستن مفيد و محافظ اوست .

از
فوايد نگين فيروزه نيشابوري اين ست كه در انسان حس محبت، عشق، علم و هنر را ترقي مي دهد و
براي پيشرفت در دانش و هنر فراوان اثر گذار مي‌باشد . قلب و چشم را تقويت مي نمايد .

از
جمله خواص نگين فيروزه اين ست كه به يار هر كسي كه باشد، از برق گرفتگي، غرق شدن، نيش جانوران موذي،
حيث بد و قتل و كشته شدن در امان مي‌باشد و محفوظ مي ماند، با اشخاصي كه مزاج بادي دارند موافق مي باشد .

فيروزه نيشابوري در اثر تغييرات هوا وقتي درخشنده و هنگامي تار و مكدر مي شود .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/11/13 ساعت: ۱۷ توسط:silver :