زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

نکاتی درموردپاک کردن تزیینات نقره ای

درود
نکاتی درموردپاک کردن تزیینات نقره ای یک شبکه های اجتماعی تمام انها رادر ظرفی …
منزه
کردن تزیینات نقره ای
که
محتوی الکل صنعتی 90درجه میباشد قراردهیدوبعدازاینکه تمامی جای انرابرس کشیدیدبامالش خاک اره به روی ان انها راتمیز وبراق نمایید همچنین وسایلی راکه ازجنس نقره هستندودیربه دیر مسئله استعمال قرار میگیرندرالابه لای کاغذالومینیومی بپیچید تانقره ها اکسید نشوند وتازه ونو بمانند برخی مواقع ممکن هست لکه های سفیدی روی ظروف نقره ای پیداشود برای رفع این لکه ها یک قاشق چای خوری نمک رابا یکسری قطره سرکه خیس فرمائید وباپارچه پنبه ای روی لکه ها بکشید درصورتی که جواهرات شما دارای نگین میباشد از منش های تحت با احتیاط به کار گیری فرمائید .

دستبند نقره

۱-
سرکه
در‌صورتی‌که می خواهید نقره جات خویش را ذرق و برق دار کنید سرکه شایسته ترین گزینش است، نصف فنجان سرکه سپید را با ۳ قاشق چایخوری جوش شیرین ترکیب نمائید و نقره جات خود را به زمان ۳-۴ ساعت در آن قرار دهید با این شیوه به راحتی ماتی گرفته می شود آنگاه به طور بدون نقص آن را با آب بشویید چون ما‌نده جوش شیرین می تواند برای نقره مضر باشد .

۲-
خمیر دندان
خمیردندان اثر اعجاب انگیزی در پاک کردن نقره جات دارد . چه بسا اگر این نقره جات کهن و با لکه های سمج باشند .از خمیردندان های سپید استفاده فرمائید خیر خمیردندان های ژله ای یا این که ۲ رنگ .

با یک پارچه قابل انعطاف خمیردندان را به آرامی روی نقره به سمت عقب و جلو مالش دهید،هنگامی که لکه ها برداشته شد آن را با آب بشویید و با حوله کم آب فرمایید مطمئن گردید که به طور کامل خشک گردیده است .

۳-
سس گوجه فرنگی
سس گوجه خارجی منجر براق شدن نقره جات می شود با کمک یک مسواک قابل انعطاف سس را به نقره جات خویش بزنید . بعد با امداد حوله و آب آن را بشویید و شاهد درخشندگی آن باشید .

۴-
آمونیاک
محلول آمونیاک ماتی نقره را می گیرد و منزه می نماید . ۱-۲ قاشق چایخوری آمونیاک را با ۱ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و ۱/۴ فنجان آب را باهم ترکیب فرمائید .
درحال حاضر نقره جات را در آن محلول غوطه ور کنید و با امداد یک برس بشویید
۵-
جوش شیرین
جوش شیرین یک آیتم عالی برای حذف ماتی جواهرات نقره است، هرچند بایستی یه خرده با احتیاط باشید زیرا جوش شیرین بسیار می تواند به نقره جات جراحت بزند .

برای این کار، ۱-۲ قاشق چایخوری جوش شیرین را با پاره ای آب گرم مخلوط کنید، به میزان آب بیش تر فرمایید که جوش شیرین حالت خمیری پیدا نماید و آنگاه با یاری یک پارچه قابل انعطاف به آرامی روی نقره بکشید . در شرای جواهر شما دارای کنده کاری می باشد ، با کمک یک برس آن را منزه فرمائید و بعد از آن با آب بشویید و با حوله خشک فرمایید .


برچسب: دستبند نقره،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۱:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)