زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

جدید ترین مدل های گوشواره سال 2018

گوشواره نقره یکی از زیورآلاتی هست که دارنده تنوع زیادی است و در گونه های فرآورده ها و فلزات در بازار جانور می باشد . یک عدد از دغدغه های خانوم های اهل ایران انتخاب گوشواره های به روز و شیک می باشد در همین راستا عملکرد داریم تا گونه های نو گوشواره سال 2018 را معرفی نماییم .

گوشواره
جواهری:
گوشواره های جواهری یک عدد از دوستداشتنی ترین گوشواره های سال 2018 بوده اند که درفلزات مختلف مو جود می باشد .
به طور نمونه این گوشواره ها از فلز های پالادیوم و روکش رادیوم می باشد و شرکت های گوناگون از پاراگراف کلیو و ژوپینگ اقدام به ایجاد گوشواره های جواهری کرده اند در قسمت ذیل به معرفی چندین مثال از گوشواره های جواهری سال 2018 می پردازیم :
گوشواره
جواهری جور 2018 گوشواره
جواهری دسته 2018 این گوشواره های مارک کلیو می باشند و از مال فلز پالادیوم تقویت شده هستند . این گوشواره های تولید کشور فرانسه می باشند و نگین های به عمل رفته در آن ها از نوع سواروسکی می باشند که به نگین های سه بعدی معروفند و یک نوع سنگ جواهری هستند .

برای دیدن نمونه های دیگر برند کلیو می توانید به بخش گوشواره های کلیو مراجعه فرمائید .

گوشواره های جواهری مدل دیگر مارک ژوپینگ می‌باشند و دارای روکش رادیوم با نگین های سواروسکی هستند . مثال گوشواره های جواهری ژوپینگ را در قسمت ذیل مشاهده می نمائید .

 

گوشواره
جواهری سال 2018 گوشواره
جواهری سال 2018 برای دیدن نمونه های دیگر گوشواره ژوپینگ می توانید به بخش گوشواره های ژوپینگ فروشگاه لاکچری گلامور مراجعه نمایید .

گوشواره
های بدل:
گوشواره های بدل در انواع فلزات متفاوت وجود دارا‌هستند این فلزات مشتمل بر برنج، استیل، آلیاژ مس و … می تواند باشد . این گوشواره ها ساخت کمپانی های مختلفی نظیر ژوپینگ، jh و … می‌باشند که علاوه بر ارزش مناسب کیفیت بالایی را هم دارا هستند .
در قسمت زیر به معرفی چندین مثال از این گوشواره ها که ساخت سال 2018 میباشند می پردازیم:
مدل
گوشواره سال 2018 جور
گوشواره سال 2018 این گوشواره ها به صورت لاله موبایل می‌باشند و از کالا آلیاژ مس می باشند . این گوشواره های شیک برند ژوپینگ می‌باشند و بخشی از زیورآلات بادوام محسوب می شوند که می توانند سال ها شما را از خرید گوشواره جدید بی نیاز نمایند . این گوشواره ها علاوه بر نازکی دارای طرح منحصر به فرد به شخصی هم می باشند و جزو مدل های دارای اسم و رسم سال 2018 می باشند .

نمونه دیگر گوشواره ها به فیس طرح قایقی میباشند و از متاع فلز استیل می باشند و نگین های به عمل رفته در آن از گونه زیرکونیا هستند . این گوشواره به چهره تلفیقی هستند و هم می توانایی آن ها را به رخ روگوشی مورد استفاده قرار اعطا کرد و نیز به فیس آویزی از آن ها استعمال کرد .

گوشواره
سال 2018 گوشواره
سال 2018 گوشواره
های حلقه ای نیز یکی دیگر از گوشواره های دوست داستنی سال 2018 می‌باشند که دارنده طرح های متنوعی در زیورآلات لاکچری گلامور می باشند که در قسمت ذیل به مشهور ترین گوشواره های سال 2018 اشاره می کنیم
گوشواره
دسته 2018


برچسب: گوشواره نقره،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۸:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)