زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

قوانین زیور آلات زنانه در چیست


مفهوم
آرم گل نیلوفر آبی‌رنگ چه می‌باشد ؟ گل نیلوفر آبی معنی‌های متفاوتی در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف داراست . گل نیلوفر آبی رنگ شب‌ها بسته می گردد و صبح‌ها به زیبایی گشوده میگردد . مصریان گل نیلوفر آبی رنگ را به خورشید ربط می‌دادند زیرا که خورشید هم در شبکه های مردمی ناپدید می شد .
در دین بودائیسم گل نیلوفر آبی‌رنگ به مفهوم عینیت، بیداری روحی و پاکی شناخته شده می باشد چون گل نیلوفر آبی‌رنگ در آب گل آلود و تیره رویش می‌کند و آن‌گاه به‌ یک گل قشنگ تبدیل می شود . در آئین بودائیسم گل نیلوفر آبی رنگ آرم چیزی هست که بسیار تمیز می‌باشد .
در هندوئیسم مفهوم گل نیلوفر آبی با باروری، معنویت، جذابیت، ثروت، ابدیت و خلوص یاور می باشد . رشد کردن گل نیلوفر آبی رنگ در آب گل آلود نیز نمادین میباشد .

مفهوم
نشانه بودا (Buddha) چه می باشد ؟ بودا‌ (Buddha) یک کلمه و واژه سانسکریت به مضمون‌ “بیدار شده” می باشد که نشان دهنده‌ی معاش سیدارتا (Siddhartha)،‌ یک پرنسس هندی می باشد که در سال ۵۶۳ پیشین از میلاد به جهان آمد و از تخت پادشاهی دست کشید و تربیت سلطنتی و سبک معاش مجلل را رها کرد تا معاش خود را صرف گشتن دنبال حقیقت کند . او آغاز به جست‌و‌جوی معنی حقیقی وواقعی خوشحالی برای مردم سراسر جهان کرد .

در مقدمه او با مشهورترین معلم‌های دینی آن زمان دیدار کرد و از آن‌ها موعظه گرفت . وی عمده از شش سال با آن ها به مطالعه پرداخت و معتقد بود که همه‌ی نادانی‌ها از وی به دور شده‌اند . وی مسافرت مادام العمرش را آغاز کرد برای این که به دیگر افراد ‌یاد بدهد چه‌طور به خوشی و آرامش حقیقی و واقعی برسند، به چه شکل به حکمت واقعی دست‌یابند و چطوری واقعیت را ببینند . تعالیم او به اسم Dharma دارای اسم و رسم می باشد .

پیروان بودا زندگیشان را صرف فعالیت کردن به مرحله‌ی Enlightenment (مرحله انتها بودائیسم به مفهوم شفاف فکری) کردند تا به این مرحله از حکمت برسند که بتوانند ورای دردها بروند و آن را به دیگران نیز فراگیری دهند .
زیورآلات برای بیشتر خانم ها، یک وسیله ی ضروریست که نیز برای زیباتر شدن به فعالیت می رود و هم اعتماد به نفس آنان را بالا می برد .
درباره ی به کار گیری از زیورآلات مقررات خاصی وجود ندارد اما خط مش کارهایی میباشد که با بهره گیری از آنها می توانید شایسته ترین استفاده را از زیور آلات داشته باشید .

گوشواره

گردن بند مامان گرانقدر ها را به خاطره می آورید؟ در قبلی گردنبندهایی مد بود که بند بلندی داشت، اما امروزه گردن بند هایی با بند کوتاه و اصطلاحا توسینه ای در بورس به کار گیری قرار گرفته می باشد . در صورتی‌که بتوانید گردنبندتان را با گوشواره ست کنید، زیاد خوب می شود .

النگو

خیلی ها از النگو خوششان نمی آید و بر این عقیده اند که فقط زنان دهاتی از آن به کار گیری می کنند، البته بایستی اذعان کرد النگو یک زیور تماما شرقی می‌باشد و در کشورهایی نظیر هند و پاکستان به وفور قضیه به کارگیری قرار می گیرد .

معمولا النگو را در دست راست می اندازند و تعداد آن را زوج می گیرند، البته در شرای النگوی پهنی دارید، استفاده از یک عدد نیز زیباست .

مزیت به کارگیری از النگو این می باشد که مانند دستبند و گردنبند، قفلی ندارد که گشوده گردیده و گم شود، پس همیشه هم پا شماست .

به لباستان نیز اعتنا کنید، بعضا لباس ها رویشان عمل انجام گردیده و زرق و برق دارند، در این مواقع می بایست از زیور آلات بی آلایش تر استعمال نمایید و یا در شرای لباستان در قسمت یقه بسته هست و روی آن فعالیت شده، دیگر به هیچ عنوان مدال نیندازید . اعتنا فرمایید که زیور الات پرکار با جامه بی آلایش خوب تر یاور می شود .


برچسب: گوشواره،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۱:۲۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)