زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

استفاده از زیورآلات


استفاده از زیورآلات یک عدد از بهترین روش‌ها برای روح بخشیدن به پوشش و جامه هست .
چطور میتوانیم با یاری یک تکه طلا و جواهرات یا مدال نقره ظواهر متفاوت و خاصی داشته باشیم؟


زیورآلات مدام بخش جانبی و دکوری پوشش به حساب می‌آیند ولی در‌صورتی‌که استعمال صحیح و به جای آن را ندانیم همگی چیز در ظاهر ما به نیز می‌ریزد . در واقع مدام چیزهای زینتی بخش جانبی پوشش به اکانت نمی‌آیند و می‌توانند کلیه چیز را متعدد کنند .

 گردنبند

به کارگیری از زیورآلات,اصول به کارگیری از زیورآلات
از
تعدادی تکه کوچک هماهنگ یا این که یک تکه تبارک که متناسب با پوشش هست استعمال کنید

زیبایی یک طلا و جواهرات در این است که فقط با یک تکه کوچک از آن بتوانید تغییر‌و تحول و تفاوت دارای اهمیت ایجاد نمائید . راه و روش آن هم ساده است؛ به کارگیری از یک‌سری تکه کوچک هماهنگ یا این که یک تکه تبارک که متناسب با پوشش می باشد . زیورآلات شکل‌ها و کیفیت‌های متفاوتی دارند و در رنگ‌ها، طراحی‌ها و اندازه‌های متفاوتی عرضه می گردند . یک تکه طلا و جواهرات یا این که هر زیورآلات دیگری میتواند یک بلیز معمولی را به یک خرقه ویژه تبدیل نماید . با استعمال از هر مدل زیور‌آلات شما می توانید مرکز توجه را در پوشش‌تان تغییر‌و تحول دهید . در هر صورت با اهمیت می‌باشد که یک‌سری استراتژی اصلی را در به کار گیری از زیور‌آلات رعایت فرمائید .

ناچیز
کافی است یک تکه پر رنگ قادر است کافی باشد . به همین برهان اصلاً نیاز نمی‌باشد که خودتان را در اشکال و اقسام زیور‌آلات غرق نمایید . بهتر می باشد هر بار از یک تکه زینتی به کار گیری نمائید اما در حالتی که میخواهید از تعدادی زیورآلات متعدد استعمال کنید، باید بدانید که موقع استعمال از انگشتر و دستبند هر دو را از اشکال تبارک و درخشان گزینش نکنید . همین‌طور گوشواره و دستبند نباید به یک مقدار تبارک و پررنگ باشند .

گوشواره‌های آویز با دستبندهای پهن و ورقه‌ای در کنار هم خوشگل می‌باشند و گردنبندهای بلند به یار انگشترهایی از یکسری مدل سنگ رنگی عالی می باشند . دقت فرمایید که انتخاب‌های شما باید با نیز هماهنگ باشند . عملکرد فرمایید همیشه از یک متاع فلز به کار گیری کنید و از این گونه زیورآلات با خرقه تکه دوزی یا طرح‌های یک‌سری رنگ به کار گیری نکنید .


برچسب: گردنبند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۳:۲۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)