زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

دستبند دوست داستنی ترین زیور آلات بانوان

دستبند

دستبند دوست داستنی ترین زیور آلات بانوان است، که به یاور ساعت در دست چپ به کار گیری می شود، توجه نمائید که رنگ ساعت و دستبندتان باهم هم خوانی داشته باشد، یکی به رنگ طلایی و دیگری به رنگ نقره ای به هیچ عنوان جذابیت ندارد .

در حالتی که از دستبند پهن به کارگیری می کنید، دیگر با ساعت همراهش نکنید و لباستان آستین دار هم نباشد که تماما به دیده بیاید .

تنها عیب دستبند این می‌باشد که ممکن می باشد قفل آن باز شود و حسرت به دل صاحبش بگذارد، مطلقا از قفل های محکم و والا برای دستبندتان به کارگیری فرمایید تا یک وقت خدای نکرده گم نشود .

دستبند نقره

یکی از زیباترین وسیله هاییست که می تواند جذابیت شما را دو چندان کند، در صورتی‌که موهایتان داد میزد و بلند است، از گوشواره های والا استفاده کنید، اگر گوشواره تان خیلی بزرگ و دیدنی است، خوبتر میباشد دیگر گردنبند نیندازید و تمام فعالیت را به گوش هایتان بسپارید .

یک
توصیه خاص
ست دستبند و انگشتر، از آن ست هایی است که فراوان زیباست، دقت نمائید که برای ست کردن دستبند و انگشتر می توانید از یک رنگ، یک جنس، یک شکل، و یا یک سنگ خاص به کار گیری کنید . معمولا ست انگشتر و دستبند را در دست راست می اندازند و یا در صورتیکه دوست دارید در دست چپ بیندازید مواظب باشید با ساعت و رینگ ی ازدواج، تداخل نداشته باشد .

نکات
مهم:
نکته ی مهمی که در استعمال از زیور آلات وجود دارااست این می باشد که هر گز نباید از یک‌سری زیور باهم به کارگیری کرد، برای مثال استفاده از دو یا سه گردن آویز ممنوع است، و این زمینه را می رساند که شما هر چه داشته اید در بر کرده اید و می خواهید زیور آلاتتان را به دیگر افراد نشان دهید .
و یا این که اگر در یکی از دستانتان ست انگشتر و دستبند وجود دارد، دیگر النگو نیندازید و انگشتر دیگری دست نکنید .
به لباستان هم دقت کنید، برخی جامه ها رویشان عمل انجام گردیده و زرق و برق دارند، در این مواقع می بایست از زیور آلات بی آلایش تر به کار گیری فرمائید و یا این که درصورتی که لباستان در نصیب گریبان بسته است و روی ان عمل شده، دیگر اصلا گردنبند نیندازید . اعتنا فرمائید که زیور الات پرکار با خرقه معمولی بهتر هم پا می شود .


برچسب: دستبند نقره،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۹:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)