زیور آلات زیور آلات .

زیور آلات

به کار گیری از نقره در تولید زیورآلات

به کار گیری
از نقره در تولید زیورآلات و دنیای مد فلز نقره را می بضاعت یک عدد از فلزاتی دانست که از برهه زمانی های قبل به تیتر عنصری اساسی در ساخت زیورآلات به فعالیت می رفته میباشد . در عصر ای از مورخ قیمت و ارزش این فلز از طلا نیز گرانتر شناخت با فلز نقره در دنیای مد و زیورآلاتشده بود اما امروز با وجود استعمال زیاد بزرگ در دنیای زیورآلات ارزش پایینتری نسبت به طلا جواهرات دارد .

گردنبند

فلز نقره هم همانند فلز طلا فراوان قابل انعطاف است و نمی بضاعت از آن به چهره خالص در دنیای مد و زیبایی و زیورآلات استعمال کرد . برای به کار گیری از نقره در ساخت و پباده سازی زیورآلات پاره ای مس و دیگر فلزات را با آن ترکیب می کنند تا اقتدار و تداوم بیشتری را به نقره دهند . در نقره های به کار رفته در ساخت زیورآلات دستکم 92 .5 درصد نقره ی خالص وجود داراست که با نماد 925 دارای اسم و رسم شده است که در پشت اکثر زیورآلات نقره نقش می بندد و مضمون‌ آن این می‌باشد که میزان فلز نقره خالص در این انگشتر یا دستبند 92 .5 درصد می‌باشد . با این که نقره ی آلیاژ گردیده سخت تر از نقره خالص می‌باشد اما گشوده قابلیت و امکان تراش و تولید طرح ها و جور های زیاد ظریف و قشنگ بر روی آن وجود داراست .

با به کارگیری از روکش و یا این که اضافه کردن فلزی مختص به ادغام آلیاژ نقره رنگ های مختلفی را در زمان ی رنگ های سیاه تا خاکستری تولید می نمایند و حتی گاها روکشی از طلا بر روی آن می کشند تا رنگ طلایی به خود بگیرد . نقره قابلیت و امکان سیاه شدن دارد به این ترتیب در محافظت زیورآلات نقره باید دقت به خرج دهید و نکات مربوط به حفظ زیورآلات را رعایت نمایید تا درخشندگی و زیبایی آن از در میان نرود .

احتمال دارد دیدنی باشد که بدانید سرزمین های مکزیک و پرو و چین به ترتیب بیشترین استخراج و صادرات نقره را در دنیا دارا‌هستند .
کاربرد کلیدی این فلز گران ارزش در صنعت می باشد و در بخش های مختلفی از آن به تیتر یک رسانای بسیار قوی استفاده می شود نقره یک عدد از فلزات گران‌بها به شمار میرود و اکثر کاربردهای آن نیز ناشی از قابلیت‌های آن به عنوان یک فلز گران‌بها و همچنین امکان رسانایی بالای آن می باشد . در سال‌های اخیر بیشترین مصرف نقره به ترتیب در بخش صنعت (به ویژه صنایع الکترونیک) ، ساخت جواهرات و اسباب و اثاث تزئینی، ایجاد سکه و مدال، عکاسی و تولید ظروف و اسباب غذاخوری بوده‌است . از دیگر کاربردهای نقره می‌توان به تولید آینه و دوربین، به تیتر کاتالیزور فرایندهای شیمیایی، ملغمه پرکردن دندان و ساخت برخی سازهای موسیقی اشاره کرد .برای این که در رابطه دانستنی های جالب نقره عمده بدانید،مقاله ی تحت را از دست ندهید .


دانستنی های دیدنی نقره از
ارواح می ترسید، از جادوی نقره منفعت بگیرید دانستنی
های جذاب نقره
از دانستنی های جذاب نقره این میباشد که می گویند که نقره می تواند شما را از شر نیروهای شیطانی و ارواح خبیثه مراقبت کرده و انرژی های مثبت به شما منتقل نماید .

 

نقره
به ارتقاء بهداشت کمک می کند نقره خواص ضدباکتری دارااست . این زمینه از دانستنی های جذاب نقره است که اندازه زیاد اندک از این فلز می تواند موجب کشته شدن میکروب ها شود . این عمل را نیز با ایجاد یک واکنش شیمیایی روی سلول های باکتری و در نیز شکستن آن ها انجام می دهد .

 


برچسب: گردنبند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)