Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  گوشواره گوشواره

زیور آلات

جديد ترين مدل هاي گوشواره سال 2018

گوشواره نقره يكي از زيورآلاتي هست كه دارنده تنوع زيادي است و در گونه هاي فرآورده ها و فلزات در بازار جانور مي باشد . يك عدد از دغدغه هاي خانوم هاي اهل ايران انتخاب گوشواره هاي به روز و شيك مي باشد در همين راستا عملكرد داريم تا گونه هاي نو گوشواره سال 2018 را معرفي نماييم .

گوشواره
جواهري:
گوشواره هاي جواهري يك عدد از دوستداشتني ترين گوشواره هاي سال 2018 بوده اند كه درفلزات مختلف مو جود مي باشد .
به طور نمونه اين گوشواره ها از فلز هاي پالاديوم و روكش راديوم مي باشد و شركت هاي گوناگون از پاراگراف كليو و ژوپينگ اقدام به ايجاد گوشواره هاي جواهري كرده اند در قسمت ذيل به معرفي چندين مثال از گوشواره هاي جواهري سال 2018 مي پردازيم :
گوشواره
جواهري جور 2018 گوشواره
جواهري دسته 2018 اين گوشواره هاي مارك كليو مي باشند و از مال فلز پالاديوم تقويت شده هستند . اين گوشواره هاي توليد كشور فرانسه مي باشند و نگين هاي به عمل رفته در آن ها از نوع سواروسكي مي باشند كه به نگين هاي سه بعدي معروفند و يك نوع سنگ جواهري هستند .

براي ديدن نمونه هاي ديگر برند كليو مي توانيد به بخش گوشواره هاي كليو مراجعه فرمائيد .

گوشواره هاي جواهري مدل ديگر مارك ژوپينگ مي‌باشند و داراي روكش راديوم با نگين هاي سواروسكي هستند . مثال گوشواره هاي جواهري ژوپينگ را در قسمت ذيل مشاهده مي نمائيد .

 

گوشواره
جواهري سال 2018 گوشواره
جواهري سال 2018 براي ديدن نمونه هاي ديگر گوشواره ژوپينگ مي توانيد به بخش گوشواره هاي ژوپينگ فروشگاه لاكچري گلامور مراجعه نماييد .

گوشواره
هاي بدل:
گوشواره هاي بدل در انواع فلزات متفاوت وجود دارا‌هستند اين فلزات مشتمل بر برنج، استيل، آلياژ مس و … مي تواند باشد . اين گوشواره ها ساخت كمپاني هاي مختلفي نظير ژوپينگ، jh و … مي‌باشند كه علاوه بر ارزش مناسب كيفيت بالايي را هم دارا هستند .
در قسمت زير به معرفي چندين مثال از اين گوشواره ها كه ساخت سال 2018 ميباشند مي پردازيم:
مدل
گوشواره سال 2018 جور
گوشواره سال 2018 اين گوشواره ها به صورت لاله موبايل مي‌باشند و از كالا آلياژ مس مي باشند . اين گوشواره هاي شيك برند ژوپينگ مي‌باشند و بخشي از زيورآلات بادوام محسوب مي شوند كه مي توانند سال ها شما را از خريد گوشواره جديد بي نياز نمايند . اين گوشواره ها علاوه بر نازكي داراي طرح منحصر به فرد به شخصي هم مي باشند و جزو مدل هاي داراي اسم و رسم سال 2018 مي باشند .

نمونه ديگر گوشواره ها به فيس طرح قايقي ميباشند و از متاع فلز استيل مي باشند و نگين هاي به عمل رفته در آن از گونه زيركونيا هستند . اين گوشواره به چهره تلفيقي هستند و هم مي توانايي آن ها را به رخ روگوشي مورد استفاده قرار اعطا كرد و نيز به فيس آويزي از آن ها استعمال كرد .

گوشواره
سال 2018 گوشواره
سال 2018 گوشواره
هاي حلقه اي نيز يكي ديگر از گوشواره هاي دوست داستني سال 2018 مي‌باشند كه دارنده طرح هاي متنوعي در زيورآلات لاكچري گلامور مي باشند كه در قسمت ذيل به مشهور ترين گوشواره هاي سال 2018 اشاره مي كنيم
گوشواره
دسته 2018


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/12/12 ساعت: ۱۸ توسط:silver :

قوانين زيور آلات زنانه در چيست


مفهوم
آرم گل نيلوفر آبي‌رنگ چه مي‌باشد ؟ گل نيلوفر آبي معني‌هاي متفاوتي در فرهنگ‌ها و اديان مختلف داراست . گل نيلوفر آبي رنگ شب‌ها بسته مي گردد و صبح‌ها به زيبايي گشوده ميگردد . مصريان گل نيلوفر آبي رنگ را به خورشيد ربط مي‌دادند زيرا كه خورشيد هم در شبكه هاي مردمي ناپديد مي شد .
در دين بودائيسم گل نيلوفر آبي‌رنگ به مفهوم عينيت، بيداري روحي و پاكي شناخته شده مي باشد چون گل نيلوفر آبي‌رنگ در آب گل آلود و تيره رويش مي‌كند و آن‌گاه به‌ يك گل قشنگ تبديل مي شود . در آئين بودائيسم گل نيلوفر آبي رنگ آرم چيزي هست كه بسيار تميز مي‌باشد .
در هندوئيسم مفهوم گل نيلوفر آبي با باروري، معنويت، جذابيت، ثروت، ابديت و خلوص ياور مي باشد . رشد كردن گل نيلوفر آبي رنگ در آب گل آلود نيز نمادين ميباشد .

مفهوم
نشانه بودا (Buddha) چه مي باشد ؟ بودا‌ (Buddha) يك كلمه و واژه سانسكريت به مضمون‌ “بيدار شده” مي باشد كه نشان دهنده‌ي معاش سيدارتا (Siddhartha)،‌ يك پرنسس هندي مي باشد كه در سال ۵۶۳ پيشين از ميلاد به جهان آمد و از تخت پادشاهي دست كشيد و تربيت سلطنتي و سبك معاش مجلل را رها كرد تا معاش خود را صرف گشتن دنبال حقيقت كند . او آغاز به جست‌و‌جوي معني حقيقي وواقعي خوشحالي براي مردم سراسر جهان كرد .

در مقدمه او با مشهورترين معلم‌هاي ديني آن زمان ديدار كرد و از آن‌ها موعظه گرفت . وي عمده از شش سال با آن ها به مطالعه پرداخت و معتقد بود كه همه‌ي ناداني‌ها از وي به دور شده‌اند . وي مسافرت مادام العمرش را آغاز كرد براي اين كه به ديگر افراد ‌ياد بدهد چه‌طور به خوشي و آرامش حقيقي و واقعي برسند، به چه شكل به حكمت واقعي دست‌يابند و چطوري واقعيت را ببينند . تعاليم او به اسم Dharma داراي اسم و رسم مي باشد .

پيروان بودا زندگيشان را صرف فعاليت كردن به مرحله‌ي Enlightenment (مرحله انتها بودائيسم به مفهوم شفاف فكري) كردند تا به اين مرحله از حكمت برسند كه بتوانند وراي دردها بروند و آن را به ديگران نيز فراگيري دهند .
زيورآلات براي بيشتر خانم ها، يك وسيله ي ضروريست كه نيز براي زيباتر شدن به فعاليت مي رود و هم اعتماد به نفس آنان را بالا مي برد .
درباره ي به كار گيري از زيورآلات مقررات خاصي وجود ندارد اما خط مش كارهايي ميباشد كه با بهره گيري از آنها مي توانيد شايسته ترين استفاده را از زيور آلات داشته باشيد .

گوشواره

گردن بند مامان گرانقدر ها را به خاطره مي آوريد؟ در قبلي گردنبندهايي مد بود كه بند بلندي داشت، اما امروزه گردن بند هايي با بند كوتاه و اصطلاحا توسينه اي در بورس به كار گيري قرار گرفته مي باشد . در صورتي‌كه بتوانيد گردنبندتان را با گوشواره ست كنيد، زياد خوب مي شود .

النگو

خيلي ها از النگو خوششان نمي آيد و بر اين عقيده اند كه فقط زنان دهاتي از آن به كار گيري مي كنند، البته بايستي اذعان كرد النگو يك زيور تماما شرقي مي‌باشد و در كشورهايي نظير هند و پاكستان به وفور قضيه به كارگيري قرار مي گيرد .

معمولا النگو را در دست راست مي اندازند و تعداد آن را زوج مي گيرند، البته در شراي النگوي پهني داريد، استفاده از يك عدد نيز زيباست .

مزيت به كارگيري از النگو اين مي باشد كه مانند دستبند و گردنبند، قفلي ندارد كه گشوده گرديده و گم شود، پس هميشه هم پا شماست .

به لباستان نيز اعتنا كنيد، بعضا لباس ها رويشان عمل انجام گرديده و زرق و برق دارند، در اين مواقع مي بايست از زيور آلات بي آلايش تر استعمال نماييد و يا در شراي لباستان در قسمت يقه بسته هست و روي آن فعاليت شده، ديگر به هيچ عنوان مدال نيندازيد . اعتنا فرماييد كه زيور الات پركار با جامه بي آلايش خوب تر ياور مي شود .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/11/22 ساعت: ۱۴ توسط:silver :

مالاكيت يا مرمر سبز چه خاصيت و كاربردهايي دارد؟

مالاكيت
يا مرمر سبز چه خاصيت و كاربردهايي دارد؟ توسط:
گران‌قيمت گلامور 0 ديدگاه يكي از سنگ هاي ديده نواز و زيبا كه در بخش جواهرات و زيورآلات استفاده مي شود سنگ مالاكيت يا مرمر سبز مي باشد . اين سنگ با رنگ سبز رنگ خويش شناخته مي شود و استفاده از آن در توليد گردنبند، دستبند و انگشتر مرسوم است . در مقالات گذشته به طور مبسوط در رابطه گونه هاي سنگ ها و نگين هاي هاي به كار رفته در بخش زيورآلات مشاجره كرديم در اين مقاله نيز سعي داريم تا به معرفي سنگ مرمر سبز يا همان مالاكيت بپردازيم و به پاسخ سوال هايي همچون مالاكيت چگونه است؟ مالاكيت چه كاربردهاي دارد؟ و اينكه مالاكيت چه خواصي اشاره نماييم .

گوشواره

مالاكيت
يا مرمر سبز چه خاصيت و كاربردهايي دارد؟ سنگ
مالاكيت يا مرمر سبز مالاكيت
چيست؟
مالاكيت يك سنگ معدني متشكل از هيدروكسيد كربنات مس مي باشد و فرمول شيميايي آن Cu2CO3 (OH) 2 مي‌باشد . اين سنگ معدني اغلب به رنگ سبز ميباشد و اكثر اوقات به فيس جمع هاي گياهي ،فيبري يا اين كه استالاگيمت مي باشد . اين سنگ در شكستگي ها و فضاهاي زير زميني و در مكاني كه آب و مايعات هيدروترمال رسوب مي كنند صورت مي گيرد . كريستال هاي اين سنگ نادر مي باشند و اغلب به صورت منشور مي باشند .واژه و كلمه مالاكيت دارنده ريشه يوناني ميباشد و به مفهوم سنگ سبز رنگ مي باشد . اين سنگ به علت شباهت فراوان به برگ گياه كاسني در لاتين نيز به melochites معرو ف هست .

مالاكيت
چه كاربرد هايي دارد؟
مالاكيت به تيتر يك رنگدانه معدني تا حدود 1800 سال قبلي موضوع به كارگيري مي گرفت . رنگدانه هاي اين سنگ به مواد اسيدي زياد با اهميت ميباشند و زود آسيب مي بينند . از مورد ها استعمال مالاكيت كه همگي از آن شناخت داريم كاپ ليوان جهاني مي‌باشد كه در نصيب هاي زيرين آن از مالاكيت استفاده گرديده هست . يك عدد از محققان اسپانيايي قرن 17 معتقد بود كه داشتن مالاكيت باعث مي شود تا خردسال ها خوب تر بخوابند و روح هاي شرور را از آنها به دور سازد . همچنين در قرن ها وسطا بر اين عقيده بودند كه مالاكيت فرد را از چشم آسيب و اشكال بيماري هاي معده نگهداري مي كند . همچنين معتقدند كه مالاكيت سبب ساز جذب انرژي هاي مثبت و دفع انرژي هاي منفي مي شود و تن را از آلودگي مغناطيسي پاك مي كند . مالاكيت در محل كار مي تواند شخص را در برابر نويز، روشنايي اضافي فلئورسنت و اشعات مضر تجهيزات الترونيكي نگهداري كند .
از مالاكيت در ساخت زيورآلات، مجسمه و شي ءها قيمتي به كارگيري مي شود و به عنوان يك سنگ نصفه قيمتي شناخته مي شود


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/11/11 ساعت: ۱۵ توسط:silver :